053-82 00 286
[email protected]
Contact
Ervaringen
Veilig Doen
Gratis Adviesgesprek
  • Home
  • Algemene voorwaarden
    • Meest Gekozen
      • Algemene voorwaarden opstellen
      • Algemene voorwaarden controleren
      • Algemene voorwaarden updaten
    • Overig
      • Algemene voorwaarden deponeren
      • Algemene voorwaarden vertalen
      • Algemene voorwaarden Engels
      • Disclaimer opstellen
      • Onze Werkwijze
    • Informatie
      • Inhoud algemene voorwaarden
      • Gebruik algemene voorwaarden
      • Voordelen algemene voorwaarden
      • Zelf algemene voorwaarden opstellen
      • Waarom algemene voorwaarden
      • Leveringsvoorwaarden opstellen
      • Risico’s geen algemene voorwaarden
  • Contracten
    • Meest gekozen
      • Samenwerkingsovereenkomst
      • Arbeidsovereenkomst
      • Overeenkomst van opdracht
      • ZZP-modelovereenkomst
      • Geheimhoudingsverklaring
      • Oproepcontracten
      • Franchiseovereenkomst
    • Overige contracten
      • Onderhoudsovereenkomst
      • Service Level Agreement (SLA)
      • Licentieovereenkomst
      • Koopovereenkomst
      • Huurovereenkomst
      • Verwerkersovereenkomst
    • Extra
      • Contract updaten
      • Contract controleren
      • Contract vertalen
  • Advies
  • Over ons
  • Pakketten
Veilig Doen
  • Home
  • Algemene voorwaarden
    • Algemene voorwaarden opstellen
    • Algemene voorwaarden controleren
    • Algemene voorwaarden updaten
    • Algemene voorwaarden deponeren
    • Algemene voorwaarden vertalen
    • Algemene voorwaarden Engels
    • Disclaimer opstellen
    • Onze werkwijze
  • Contracten
    • Samenwerkingscontract
    • Arbeidsovereenkomst
    • Overeenkomst van opdracht
    • ZZP modelovereenkomst
    • Geheimhoudingsverklaring
    • Oproepcontracten
    • Franchiseovereenkomst
    • Onderhoudsovereenkomst
    • SLA
    • Licentieovereenkomst
    • Koopovereenkomst
    • Huurovereenkomst
    • Verwerkersovereenkomst
    • Contract updaten
    • Contract controleren
    • Contract vertalen
  • Juridisch advies
  • Over ons
  • Pakketten
  • Ervaringen
  • Contact
  • Gratis adviesgesprek

Vragenlijst

Home Vragenlijst

Stap 1 van 8

12%

1. Wat zijn uw bedrijfsgegevens?

2. Wat biedt uw bedrijf aan: producten, diensten of producten én diensten?(Vereist)
3. Wat zijn uw klanten: consumenten, bedrijven of consumenten én bedrijven?(Vereist)
4. Wat biedt uw bedrijf aan: aanbiedingen, offertes of aanbiedingen én offertes?(Vereist)
Een aanbieding is een prijsopgave opgesteld op uw eigen initiatief. Een offerte is een prijsopgave opgesteld op verzoek van een (potentiële) klant.
5. Zijn uw aanbiedingen en/of offertes vrijblijvend of zijn uw aanbiedingen en/of offertes geldig gedurende een bepaalde periode?(Vereist)
Een aanbieding/offerte is vrijblijvend als er geen termijn in staat waarbinnen de aanbieding/offerte moet worden aanvaard. De aanbieding/offerte is dan geldig, totdat u de aanbieding/offerte heeft ingetrokken. Een aanbieding/offerte is geldig gedurende een bepaalde periode als u in uw aanbieding/offerte een termijn hebt opgenomen (bijvoorbeeld drie maanden). De aanbieding/offerte vervalt op het moment dat die termijn is verstreken. De klant kan de aanbieding/offerte dan niet meer aanvaarden.
6. Indien uw aanbiedingen en/of offertes geldig zijn gedurende een bepaalde periode, hoe lang is die periode?(Vereist)

Graag de geldigheidsduur invullen.
7. Zijn uw tarieven (het bedrag dat de klant u moet betalen voor de verkoop van het product en/of de uitvoering van de dienst) inclusief of exclusief btw?(Vereist)
8. Wanneer moet het tarief betaald worden?(Vereist)
Als er een verschil bestaat in het moment van betaling bij de verkoop van een product of de uitvoering van een dienst, gelieve dit aan te geven. Bijvoorbeeld vooraf (voor het leveren van het product/het uitvoeren van de dienst), tussentijds of achteraf, of een combinatie hiervan?
9. Verstrekt u garantie?(Vereist)
Omschrijf de garantieduur. Als de garantieduur verschilt per product en/of dienst, gelieve dit aan te geven. Verstrekt u geen garantie? Antwoord u dan: nee.
11. Maakt u gebruik van koop en/of dienstverlening op afstand?
Koop op afstand is het sluiten van een overeenkomst gericht op de verkoop van een product, waarbij bij het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik wordt gemaakt van technieken voor communicatie op afstand (bijvoorbeeld een website, telefoon of e-mail). Er vindt hierbij nooit lichamelijk contact plaats tussen de verkoper (u) en de koper. Een voorbeeld hiervan is het online bestellen van een televisie op bijvoorbeeld bol.com, waarbij online betaald wordt en waarbij het product vervolgens geleverd wordt door bijvoorbeeld PostNL.
12. Waar vindt de levering van het product/de dienst plaats?(Vereist)
Bijvoorbeeld op locatie van uw bedrijf of op het door de klant opgegeven adres.
13. Kunnen uw klanten de geleverde producten retourneren?(Vereist)
Gebruikelijk is 14 of 30 dagen
16. Heeft u een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten?(Vereist)
Zo ja, dan wordt aan het maximumbedrag van uw aansprakelijkheid toegevoegd “doch uiterlijk tot maximaal het bedrag waarop uw verzekering aanspraak geeft, vermeerderd met het eigen risico dat u overeenkomstig uw verzekering draagt”. Hiermee wordt voorkomen dat u aansprakelijk bent voor een hoger bedrag dan het bedrag dat uw verzekering u uitkeert
17. Wilt u een geheimhoudingsbeding laten opnemen in de Algemene Voorwaarden?(Vereist)
18. Voor het uitvoeren van de diensten sluit u met uw klant (de opdrachtgever) een overeenkomst. Deze overeenkomst komt (volgens de wet) tot stand op het moment dat de klant uw aanbieding of offerte heeft aanvaard. Vanaf dat moment is er sprake van een overeenkomst. Voor welke duur wordt deze overeenkomst gesloten: voor bepaalde tijd of voor onbepaalde tijd?

Een overeenkomst voor bepaalde tijd is een overeenkomst waarin een tijdsduur staat vermeld (bijvoorbeeld drie maanden, een einddatum of de verwachte duur van een project). Een overeenkomst voor onbepaalde tijd is een overeenkomst waarin geen tijdsduur staat vermeld.
19. Is het voor de klant mogelijk om, nadat de overeenkomst is overeengekomen, de overeenkomst te beëindigen?(Vereist)
Beëindiging houdt in dat de klant geen gebruik meer wil maken van uw dienstverlening en de overeenkomst wil beëindigen. Het is gebruikelijk om deze mogelijkheid aan te bieden, maar wel met inachtneming van een opzegtermijn (zie volgende vraag).
Een opzegtermijn is een termijn die de klant in acht moet nemen bij beëindiging van de overeenkomst. Als geen opzegtermijn vastlegt, kan de klant de overeenkomst per direct beëindigen. Als je wel een opzegtermijn vastlegt, kan de klant de overeenkomst niet per direct beëindigen, maar is het alleen mogelijk om de overeenkomst te laten eindigen nadat de opzegtermijn is verstreken. Stel dat de opzegtermijn 1 maand bedraagt (dit is gebruikelijk) en de klant zegt de overeenkomst op per 1 april, eindigt de overeenkomst pas op 1 mei. Het voordeel van een opzegtermijn is dat er in die periode nog werkzaamheden kunnen worden afgerond en openstaande bedragen in rekening kunnen worden gebracht.
21. Biedt uw bedrijf tegoedbonnen of cadeaubonnen aan?(Vereist)
23. Privacyverklaring (conform de AVG-wetgeving)

Op 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in werking getreden. De AVG is een Europese verordening die regels bevat over de verwerking van persoonsgegevens. De AVG geldt niet alleen voor de overheid, maar ook voor ondernemers. Iedere ondernemer is verplicht om een Privacyverklaring te hebben conform de AVG-wetgeving. De Privacyverklaring is een afzonderlijk document waarin de ondernemer aan derden uitlegt hoe hij persoonsgegevens verwerkt. Daarbij wordt aangegeven voor welke doelen de persoonsgegevens worden verzameld, met wie ze worden gedeeld, hoe lang ze worden bewaard, hoe ze worden beveiligd en wat de rechten van de betrokkenen zijn. De Privacyverklaring moet voor derden makkelijk toegankelijk zijn. U kunt de Privacyverklaring daarom het beste op uw website plaatsen. Aangezien u uw Algemene Voorwaarden bij ons laat opstellen , kunnen wij u een aanbod doen om de Privacyverklaring op te stellen voor slechts €99 exclusief BTW (in plaats van €150 exclusief BTW).
€159 setup kosten
Incl. BTW.
Betaalmethode
American Express
MasterCard
Visa
Ondersteunde creditcards: American Express, MasterCard, Visa
 

Klantenservice

Contact
Betaling
Werkwijze
Juridisch advies

VeiligDoen

Over VeiligDoen
Expertise
Partners
Ervaringen

Informatie

Veelgestelde vragen
Onze algemene voorwaarden
Privacy statement
Sitemap

Klanttevredenheid

2000+ tevreden klanten.
Klanten beoordelen VeiligDoen met een 9.3 uit 10 ★★★★★ gebaseerd op 131 beoordelingen.

© 2025 - VeiligDoen B.V. is ingeschreven bij de KvK onder nummer 59447265
Gerealiseerd door Eemsdelta Media.