Algemene voorwaarden schoonmaakbedrijf
Algemene voorwaarden schoonmaakbedrijf
Het is belangrijk om algemene voorwaarden te hanteren als schoonmaakbedrijf. In de algemene voorwaarde leg je bepalingen vast die van toepassing zijn op alle contracten. Hierdoor hoef je niet elke keer opnieuw over alle details te onderhandelen. Algemene voorwaarden voor een schoonmaakbedrijf kunnen dus tijd en moeite besparen.
Het belang van goede algemene voorwaarden schoonmaakbedrijf
Het is belangrijk dat uw algemene voorwaarden op maat worden gemaakt, zodat ze aansluiten bij uw werkzaamheden. In de algemene voorwaarden voor een schoonmaakbedrijf worden onder andere onderstaande punten opgenomen:
- Uitvoeringstermijnen;
Hierin wordt vastgelegd binnen welke termijnen de werkzaamheden moeten worden uitgevoerd. Door dit vast te leggen weten beide partijen waar ze aan toe zijn. - Meerwerk;
Hierin leg je afspraken vast over als er meer werk moet worden verricht dan afgesproken. Het is verstandig om dit op papier vast te leggen, zodat er achteraf geen misverstanden over kunnen ontstaan. - Garantie;
Afspraken betreft de garantieverlening kunnen worden opgenomen in de algemene voorwaarden, maar dit is niet verplicht. - Recht om derden in te schakelen.
De wet bepaalt dat het in beginsel niet toegestaan is om derden in te schakelen. In de voorwaarden kan hier echter van af worden geweken en bepaald worden dat u wel derden mag inschakelen.
Algemene voorwaarden schoonmaakbedrijf laten opstellen?
VeiligDoen is ervaren in het opstellen van algemene voorwaarden voor verschillende branches. VeiligDoen houdt altijd rekening met de meest recente wetswijzigingen en met kenmerken van uw specifieke branche of bedrijf.
Bestellen bij VeiligDoen
Wil u meer weten of heeft u vragen over algemene voorwaarden voor een schoonmaakbedrijf? Onze juristen zijn u graag van dienst. Kijk hier voor een overzicht van onze bestelmogelijkheden of neem contact op met [email protected].